Stránky

20. října 2011

Vysokoškolský sen

Pro ty, co sem náhodně zabloudí, právě smolím krátký článek o tom, jak teď momentálně žiji, vyplivnutá do velkého světa v našem hlavním městě. :) Ano, v září sem začala studovat v Praze. V mém vysněném městě. A jak jsem spokojená se svým snem? Zatím mi to ani nějak nedošlo, protože Prahu nemám šanci moc poznat, jezdím furt ty samé trasy metrem do práce a školy, a na nic jiného není zatím čas. Nejsem zklamaná, to v žádném případě!!! Jen je to pro mě stejně trochu šok.. Aspoň, že se stejně "domů" nemám na co těšit, takže mi vyhovuje tu zůstávat měsíc i dýl.. A Praha je pro mě strašně kouzelné město. :) A proto se těším, až dostanu šanci si to tu, po (úspěšném - kéž by!) zkouškovém, projít. :) 
Na co jsem se těšila byla samostatnost a to, že vypadnu z našeho "skvělého" města. Víte, já se na něco hrozně těším, a když se to pak stane, tak sem taková zabržděná, a než si zvyknu, tak si projdu takovýma melancholickýma náladama, než se utvrdím, že tohle je to, co jsem chtěla. Netuším, jestli to znáte. Tyhle nálady už jsou za mnou a já si to tu začínám více užívat. Konečně. :) Bydlím na koleji a ze začátku jsem tu byla sama, tak sem si v IKEI pořídila pár věcí, abych si to tu vylepšila a už to tu vypadá celkem obyvatelně. :) S tou hnusnou tapetou, co tu máme tak 2000213 let holt nic nenadělám. :D Nábytek je snad ještě z dob komunismu, a nedivila bych se, kdyby byl i starší, ale já sem holka přizpůsobivá. :) Spolubydlící je fajn, ale není to člověk, s kterým bych si rozuměla na nějaký to intimnější pokecání. A tak jsem ráda, když odjede a já tu mám i své soukromí a můžu se tu i v klidu učit. Holky z vedlejšího pokoje jsou fajn Slovenky, s těma si člověk pokecá víc. :)
A moje škola? Myslím, že to snad zvládnu, uvídíme. Našla sem si totiž ještě brigádu. Kde? V mekáči. Ano, je to tam hrozný a tak, ale pro začátek mi to stačí. Na podobnou brigádu už sem stejně byla zvyklá a nic už mě proto tolik nerozhází.. Ale budu hledat něco lepšího a snad i najdu. :D Držte mi palce. :)
A co chlapi? Nějak na ně nenacházím čas. :) Měla sem úlet na seznamováku, což tomu klukovi šlo fakt jen o to jedno, ale naštěstí sem to včas zastavila. Akorát mě nebaví ho potkávat, protože mu to vždycky sluší, ale je to ten typ "ošustit, opustit", takže od něj ruce pryč. :D A pak nevýznamnej úlet na nějaký tancovačce, kde ani  nevím, jak se ten dotyčnej jmenoval. To se mi stalo poprvé v životě a asi i naposled. Mě už ty úlety nebaví, chtěla bych vztah.. Jenže nemám čas někoho hledat, takže je to začarovanej kruh. :) Prioritní je teď pro mě studium. 
Bože, stáhněte si někdo seriál SKINS! Je tak úžasnej a nikdo ho nezná. Miluju ho. O čem je? Vždy o jedné generaci mladých lidí, kteří prožívají své problémy v rodině, lásce a trochu víc ujíždějí na drogách a alkoholu, ale je to vážně zajímavě pojatý seriál. Každý díl je o jednom charakteru a příběhy se navzájem proplétají.. Prosím, stáhněte si tento seriál a šiřte ho dál. :D Děkuji. Jinak znova sjíždím Gilmorky, tentokrát v angličtině a mám se fajn. :) Akorát se netěším na víkend prosezený nad učením. :/ Snad si ho užijete víc. :) 

(moje oblíbená postava je Effy a Freddie.. Freddieho si chci vzít za muže a zemřít s ním xD)

1 komentář:

  1. Rodilá Pražačka tě vítá v Praze :D Vždycky mě baví, jak maj všichni mimopražští pocit, že Pražák každej den vidí a navštěvuje ta slavná, krásná, turisticky atraktivní místa. Aby člověk aspoň něco z Prahy viděl, nesmí jezdit metrem ;)

    OdpovědětVymazat