Stránky

17. července 2011

Konec mého dětství

Ano, je to tak. Moje dětství je asi definitivně pryč. Na tomto příběhu o malém čarodějovi sem vyrostla a určitě sem nebyla sama. Je mi smutno z toho, že už nebude další film, další kniha, nic.. Je konec. :( Poslední film je podle mě hodně dobrý. Akorát mě zklamal ten EPICKÝ souboj mezi dvěma největšími protivníky - Harrym a Voldemortem. Co to bylo? :D Né, vůbec tahle sága nebyla o tom souboji, vůbec, takže to nevadí. :D Prostě chci říct, že sem z toho smutná, bude se mi stýskat.. A nejradši bych nikdy nedospěla. Jenže se na tu novou kapitolu mého života - vysokou školu - vážně moc těším. Takže... Sbohem, mé dětství. :) Tímto rozloučením zakládám svůj veleblog :D Doufám, že se najde pár čtenářů, co se budou rádi vracet :)

Žádné komentáře:

Okomentovat